5 תשובות
כי מכריחים אותנו ללמוד מה שלא חשוב ככה זה בית ספר
תנך לא תורה זה דבר ראשון (תורה זה חלק מהתנך )
דבר שני כי זה חלק מההיסטוריה של עם ישראל ואנחנו כיהודים וכחלק מישראל צריכים ללמוד את ההיסטוריה שלנו
דבר שני כי זה חלק מההיסטוריה של עם ישראל ואנחנו כיהודים וכחלק מישראל צריכים ללמוד את ההיסטוריה שלנו
כי זו מדינה יהודית
כי זה מדינה יהודית. הדת שלנו, השפה, ההיסטוריה, השמות משפחה והשמות הפרטים שלנו והביסוס שלנו לארץ ישראל זה מהתורה
כך או כך מלמדים את זה בתור ביקורת המקרא (לצערי) אז אין מה להתלונן על "כפיה דתית" (בתיכונים חילונים)
כך או כך מלמדים את זה בתור ביקורת המקרא (לצערי) אז אין מה להתלונן על "כפיה דתית" (בתיכונים חילונים)
א. הצורה שבא מלמדים אתכם תנ"ך זו דרך נוצרית, לא מלמדים אתכם תנ"ך בצורה יהודית לצערינו, אז לכן יש שאלות כאלו.. אם היו מלמדים אתכם תנ"ך בצורה אמיתית, הייתם רוצים ללמוד עוד.
ב. למה כופים מתמטיקה,אנגלית,שפה,ספרות וכולי?
ג.אף אחד לא רוצה, אז אתם רוצים שאנשים פה לא ילמדו כלום על היהדות? אתם רוצים מדינה של גוים?
ב. למה כופים מתמטיקה,אנגלית,שפה,ספרות וכולי?
ג.אף אחד לא רוצה, אז אתם רוצים שאנשים פה לא ילמדו כלום על היהדות? אתם רוצים מדינה של גוים?
אנונימית
באותו הנושא: