15 תשובות
כן רצח
אנונימית
שואל השאלה:
^ למה לא?
^ למה לא?
אנונימי
יש היום ב שמונה וחצי בערב
הופעה שלו ברמלה
הופעה שלו ברמלה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא תמיד מופיע אבל מעניין אותי למה יש אנשים שחושבים שהוא לא זמר טוב
הוא תמיד מופיע אבל מעניין אותי למה יש אנשים שחושבים שהוא לא זמר טוב
אנונימי
אני ממש אוהבת את השיר אהבה
הוא גם אחלה זמר אני הולכת להופעה תבואו גם
הוא גם אחלה זמר אני הולכת להופעה תבואו גם
אנונימית
אני לא שומעת אותו אבל הוא נראה בן אדם טוב כאילו יש לו נשמה טובה הוא לא צהוב כמו רוב התעשייה
גם אני הולך להופעה שלחי תאינסטגרם שחך
אנונימי
הןא דומה לקבב מזמר
^אין לי אינסטגרם
אנונימית
אני פחות מתחברת לשירים שלו
לא
יש לו שירים טובים אבל בלייב הוא מזייף
כן רצחחח