7 תשובות
לא לסבול
אנונימית
אושר הוא סבוייקטיבי לכל אדם והוא בא מבפנים אבל מאד מושפע מגורמים חיצוניים
הוא הדבר שכולנו רודפים אבל הוא חמקמק וכמעט בלתי מושג
אושר לדעתי זה שאני יודע להנהל את עצמי יותר בחוזקה מאשר שהמחשבות שלי ינעלו אותי
אני מספיק חזק כדי להיות ממקוד למטרה שאי אפשר להזיז אותי
ובסופו של דבר בחירה מרצון שלי
זו היא הגדרה בשבילי לאושר..
אהבה, משפחה
אנונימית
חופש