7 תשובות
אדם ששלם עם מה שהוא עושה ולא מתייחס למה שאחרים אומרים ועסוק בדברים ואנשים שהוא אוהב
אדם שרואה את הטוב בכל דבר ומודה על מה שיש לו
אדם שיודע להנות מכל רגע, גם כשלא הכל טוב לו (בניגוד אליי)
אדם ששלם עם עצמו, למד לקבל את עצמו איך שהוא, למד לקבל את התעסוקה בחיים שלו יפה
לא אני זה בטוח(
אדם ששלם אם עצמו אם ההחלטות שלו וחי את החיים שלו כפי איך שהוא ורוצה ולא איך שהחברה רוצה שהוא היה
אני
באותו הנושא: