התחברות
הרשמה
אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בילד מהשכבה שלי, אני רוצה לדעת אם הוא אוהב אותי גם. איך עושים זאת?
8 במאי 2013, 10:58
סימני אהבה
ידידות
יחסים
התאהבות
התחלות
עצות
תשובה אחת
תשלחי מישהו שידבר איתו על זה
א
אפאחת
באותו הנושא:
אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בידיד שלי
רק אני חושבת שזה בסדר להתאהב במורה בת וזה מגעיל להתאהב במורה בן? שזה בין תלמיד למורה בת זה יותר מאגניב
אתם חושבים שילדה בת 14 יכולה להתאהב בילד בן 16?
יש לי ידיד שחזר בתשובה ונראה לי שאני מתחילה להתאהב בו.
אני חושבת שאני מתחילה לפתח הפרעות אכילה
אני חושב שאני שמתחיל להתאהב במישהי ואני לא רוצה להתאהב.
ואי אני חושבת שאני מתחילה ממש להתאהב בערבי לא חשבתי שזה אי פעם יקרה לי. אני לא יודעת מה לעשות
אני חושבת שאני מתחילה לפתח רגשות כלפי חברה קרובה, מה לעשות?
אני חושבת שאני מתחילה להתאהב..
אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בו.. אבל אני לא רוצה את זה
יש מישהו שאני חושבת שאני מתחילה להתאהב בו והוא גם