2 תשובות
שואל השאלה:
אני מדגיש, זה כמעט בטוח לא רק אצלי ככה. הרגשתי באמת חיבור ממש טוב בינינו וגם אנשים אחרים אמרו לי שיש לנו חיבור.
אנונימי
שואל השאלה:
עוד נקודה היא שבגלל שאני צריך לעבוד איתה בשנה הקרובה אני מפחד לדבר איתה על הנושא הזה בכלל כי זה באמת יכול ממש להרוס לי....
יש לי חבר שאמא שלו הייתה קומונרית ואבא שלו היה מדריך והכירו בסניף והם אמרו לי שאם הקשר ממשיך ברמה הזאת עד סוף השמינית, מה שכדאי לעשות זה לשבת איתה לשיחה ולומר לה שאני מרגיש שהיה בינינו חיבור גם מעבר לעבודה ביחד בסניף והאם היא חושבת שזה יכול להתאים לנסות באמצע-סוף שיעור א'.
אנונימי