4 תשובות
תחכה שנה, ואז תגיד לה
שואל השאלה:
תודה רבה, אבל הנקודה היא שבגלל שאני צריך לעבוד איתה בשנה הקרובה אני מפחד לדבר איתה על הנושא הזה בכלל כי זה באמת יכול ממש להרוס לי....
יש לי חבר שאמא שלו הייתה קומונרית ואבא שלו היה מדריך והכירו בסניף והם אמרו לי שאם הקשר ממשיך ברמה הזאת עד סוף השמינית, מה שכדאי לעשות זה לשבת איתה לשיחה ולומר לה שאני מרגיש שהיה בינינו חיבור גם מעבר לעבודה ביחד בסניף והאם היא חושבת שזה יכול להתאים לנסות באמצע-סוף שיעור אה.
אנונימי
וואו קודם כל, לנשום עמוק. הכל בסדר.
הייתי במקומך מנסה לשחנש קצת ולראות אם בכלל היא גם יכולה לראות אותך כמו שאתה רואה אותה עכשיו. ככה לפחות תדע שניסית.
אין סיבה שתגיב שונה או שתשקול את המילים כשאתם מדברים בקבוצה יותר ממה שהיית פעם, תיקח את זה קליל. זה מאוד חמוד ונכון שאתה חושב מה יהיה הלאה אבל אל תשלב את עצמך כל עוד אתה לא יודע שהיא בעניין בכלל (לא בקטע רע, פשוט שלא תתאכזב).
אני באופן אישי לא בתנועת נוער אבל אני כן מכירה זוגות שהכירו בבנע והיום יש להם כבר ילדים ומשפחה מאושרת ככה שזה גם לא חלום כל כך רחוק.
בהצלחה ובע"ה שתעשה את הבחירה הנכונה בשבילך ❤
מבחינתך לא נראה לי שיש בעיה, מהסניף שלנו יצאו הרבה זוגות שאפילו התחתנו בסוף
אבל אולי לה יש בעיה לצאת עם מישהו יותר קטן? לא לכל הבנות זה נוח