5 תשובות
גם להיות עם גשר דיי מעצבן )ממה שחברים סיפרו( אבל בסוף תצאיעם שיניים טובות אז זה לא כזה ביג דיל
את תצליחי
את תצליחי
גשר זה לא נורא בכלל .
אני הייתי עם גשר מכיתה ח (תחילת ח ליתר דיוק ) עד סוף יא .. משמע גם בכיתה י הייתי עם גשר וזה בסדר וזה נורמאלי תאמיני לי שהתוצאנ בסוף שווה את זה שאת עם שיניים ישרות וזה רק מייפה אותך ולא יכער אותך וגשר בעיניי זה ממש יפה .
אין לך מה להתבייש זה לגיטיצי כמעט לכולם היום יש גשר תרגישי טוב עם עצמך הכל טוב זה יפה מקסימום אל תחייכי עם חיוך בתמונות לא נורא בכלל למרות שזה יפה הכל טוב
אני הייתי שלוש שנים עם גשר וזה בסדר גמור
אני הייתי עם גשר מכיתה ח (תחילת ח ליתר דיוק ) עד סוף יא .. משמע גם בכיתה י הייתי עם גשר וזה בסדר וזה נורמאלי תאמיני לי שהתוצאנ בסוף שווה את זה שאת עם שיניים ישרות וזה רק מייפה אותך ולא יכער אותך וגשר בעיניי זה ממש יפה .
אין לך מה להתבייש זה לגיטיצי כמעט לכולם היום יש גשר תרגישי טוב עם עצמך הכל טוב זה יפה מקסימום אל תחייכי עם חיוך בתמונות לא נורא בכלל למרות שזה יפה הכל טוב
אני הייתי שלוש שנים עם גשר וזה בסדר גמור
שואל השאלה:
גם יש לי חברה שיש לה גומיות, ואני אצטרך גומיות והיא אומרת שזה סיוט
גם יש לי חברה שיש לה גומיות, ואני אצטרך גומיות והיא אומרת שזה סיוט
אנונימית
מה זה משנה אם יש לך גשר בכיתה ט?
זה משהו שעוזר לבריאות שלך , זה כמו לצחוק על אנשים עם משקפי ראיה
היו לי כמה חברים עם גשר בחטיבה/תיכון ולא אמרו להם מילה חוץ מה להתחדש אבל אין מה לדאוג אז תתטפלי בבריאות שלך
זה משהו שעוזר לבריאות שלך , זה כמו לצחוק על אנשים עם משקפי ראיה
היו לי כמה חברים עם גשר בחטיבה/תיכון ולא אמרו להם מילה חוץ מה להתחדש אבל אין מה לדאוג אז תתטפלי בבריאות שלך
גם לי יש גשר אני כיתה ט ורק התחלתי איתו, חוץ מזה יש יתרונות בגשר, אני הולכת להתחפש למייבל מגרוויטי פולסס
באותו הנושא: