7 תשובות
לי זה היה מחולק ל2 ימים.
יום אחד ריצה (ממש ארוכה לא זוכרת כמה).
יום שני קפיצות בחבל, כפיפות בטן, לעמוד על עמוד כזה רק עם הידיים ונראלי שזהו
נראלי ריצה כפיפות בטן ולהחזיק את עצמך במתח
לכל בית ספר זה אחרת, לי היה כבגרות עצמה ריצה של 3 קמ לבנות, ובמהלך השנה תרגילי כוח, ברפיז, שכיבות שמיכה, דילגית ותרגיל בטן
יש לך זמן להתאמן ובכללי גם בשיעורי ספורט בכיתה יב המורה תמיד חוזר על התרגילים שיש ומתרגלים את זה...
לבנים אצלנו זה 5 אבל זה באמת לא שפוי, בכל מקרה אם תתאמן אני בטוחה שתצליח:)
אני יכולה להגיד לך שפעם לא יכולתי לרוץ אפילו קילומטר והיום אני אצנית:) אז הכל אפשרי
אה נכון שכחתי שלבנים זה יותר קשה הבגרות
שואל השאלה:
טוב רוב הסיכויים, שאני אכשל בריצה אני גרוע בריצה למרחקים ארוכים ( למרחקים קצרים
אני טוב רצח כי אני יודע לנטר ) אבל בשני אני אצליח ( אני עושה 10 מתח כרגע אבל אני אתאמן עוד
ואצליח עוד )