14 תשובות
אמ אני לא לובשת ארוך כל הזמן אז לא חוצמזה שהכל עניין של הרגל
זה בעיקרון רק חרדים וחבדניקים
אני לא לובשת ארוך כל הזמן
יותר מגופיות אבל לא ארוך
אני דתיה ולא לובשת ארוך
על מה המינוסים בדיוק
אני לא בת חרדית או דתית או בת נקודה אבל אמרו לי שהן רגילות ואלה בדים דקים
אנונימי
לא חם לי מדי, מרגישה צנועה שזה הכי חשוב,
עדיף על ללכת עם טופקרופ ושורט ולהיות חשופה
בוודאי שלא.
וגם אם חם, בגיהנם חם יותר.
חוץ מזה, צנוע בחום הוכח כיותר בריא, זה גם מגן מהשמש.
אנונימית
אני מתחזקת אז עדיין לא זכיתי להיות תמיד עם ארוך, אבל חצאית אפילו פחות חם זה כי מאורר
חולצה קצת חם אבל שמים חולצה עד המרפק
אני דתייה ואני לא לובשת ארוך
זה לא כל כך קשה אני בן וגם בקיץ רני בדרך כלל לובש מכנסיים ארוכים אז חצאית דקה מעל הברך וחולצה דקה מעל המרפק לא קשה במיוחד שמתרגלים
כן
חםם
אבל שורדים
אני שמחה עם מי שאני והדת שלי :)
אנונימית
חם ובאמת לפעמים אני מקנאה אבל זה הדרך שלי ואני שמחה איתה וזהו ובאמת שזה לא כזה חם עובדה שלא מתתי עדיין לובשים דק ומוצאים בגדים נורמליים
^ את חרדיה?
אנונימי
בזכות זה קמות בתחיית המתים (הזיעה נהפכת לטל מחיה מתים)(כך אמר החזון איש)
שלום צדיקה❤
עבדתי יום אחד השנה עם כיתה של בנות דתיות, כשהמראה שלי אפשר לומר חרדי יותר, אחת מהן שאלה אותי בתמימות לא חם לך? ולפני שהספקתי לענות לה חברה מהכיתה אמרה - לחרדיות לא חם, כאילו זה איזה קסם כזה! ואני מרגישה חייבת לומר שזה כל כך לא כמו שזה נראה ואני אסביר
בקיץ נפוץ לשים כובע נכון? להגן על עצמנו מהשמש, המציאו כמו שרוולים כאלו לשים בנהיגה על הידיים כדי להתמגן מהשמש, מה זה מראה בעצם? כיסוי שווה הגנה, צל! אם חושבים על זה מבחינה רציונאלית אין ספק שנעים יותר לעור בד ששומר עליו על פני שמש ישירות על העור
וגם מבחינת אמונה אני יודעת שיש בורא לעולם ושהוא טוב ומטיב! אם הקדוש ברוך הוא מצווה אותנו להתלבש צנוע אין
קראתי סיפור לא מזמן בנושא לא זוכרת בדיוק אבל אכתוב בערך נערה חרדית הלכה לבית הספר וכמה בנות התחילו לומר לה מה לא חם לך ככה עם גרביון? אחרי שהמשיכה ללכת היא רואה בחורה עם מגפיים עד הברך, אולי אפילו מעל (אתן בטח יודעות על מה אני מדברת) מה המסר שאפשר ללמוד מפה? כשזה למטרת אמונה יש שיגידו שזה קשה אבל כשזה למטרת אופנה פתאום לא חם? שלא נדבר על הגינסים בעזרת השם מאחלת לכל בנות ישראל לדבוק במצווה הענקית הזאת ובורא עולם לא נשאר חייב❤