11 תשובות
ניתוק קשר
מי הוא???
מי הוא???
הייתי פשוט אומרת שוואלה הבנתי בחירה שלך
הייתי לגמרי מבינה אותו זה לגמרי הגיוני ולגיטימי בחירה שלו אל תתיחסי לזה
אנונימית
^^ כןכן מסכימה
אנונימית
כנראה שאם ככה אתה חושב אז עדיף לנו כבר לא להיות בקשר, מי שאוהב אותך ישאר איתך עם בגדים צנועים ובלי
אני דתייה
ובעיניי זה לגיטימי לגמרי
מניחה שהוא שומר ראיה ולא רוצה לראות בנות שלא מתלבשות צנוע...די מובן לדעתי
ובעיניי זה לגיטימי לגמרי
מניחה שהוא שומר ראיה ולא רוצה לראות בנות שלא מתלבשות צנוע...די מובן לדעתי
מאוד מעריכה אותו, וכן מאוד נורמלי ורצוי מבחינתי :) נחמד לחשוב שהוא נשאר נאמן לעקרונות ולאמונות לו 3>
זה די בסדר שהוא בחר לא לראות מישהי שלא מתלבשת צנוע
לא רואה בזה בעיה
לא רואה בזה בעיה
נורמאלי
ידוע בקרב גברים שצניעות זה הרבה יותר יפה ומושך וכן מעיד על פנימיות
ידוע בקרב גברים שצניעות זה הרבה יותר יפה ומושך וכן מעיד על פנימיות
אמאלה צדיק
אין לי אינסטגרם ב"ה ואני בעז"ה לא ארד ברמה הדתית אבל הוא גבר לחתונה מה זה
אין לי אינסטגרם ב"ה ואני בעז"ה לא ארד ברמה הדתית אבל הוא גבר לחתונה מה זה
צודקת^