9 תשובות
למה שזה יפריע, אתה בן אדם כמו כולם וזה לא סוד שגם אנחנו מסתכלות
מה הכוונה שמרית העיניים? ממי?
אנונימית
כן
מאוד מאוד מאוד
זה מפריע מאוד
גם ישו לא שמר את עיניו(לפי הגמרא)
ורבי יהשוע בן פרחיה נידה אותו
אז מפה לומדים שזה מאוד לא טוב
ושזה משהו שניתן לתקן
יפריע מאד אבל לא יהיה לי מה לעשות כי גם אני רואה ולא כל כך שומרת, למרות שלבן זו עבירה שונה טיפה...
אנונימית
זה תלוי ולפי דעתי זה לא כי זה של דתיים או לא זה כדי לכבד וגם חילונים צריכים לעשות את זה כמובן שלא עכשיו קיצוני אבל כן לכבד
אנונימית
אני לא רוצה שהוא יסתובב עם עיינים למטה זה נראה לי חולני אבל שלא ידפדף לי בתמונות של בנות עם ביקיני באינסטגרם
כעיקרון כן אבל תמיד אפשר לחזור בתשובה:)
וזה לא שאני מושלמת....אני לא!
אדם חייב להקפיד בכל מאודו על כך - שהרי זו מצווה מדאורייתא
ואיך אישה תתחתן עם אדם שאפילו לא מנסה לשמור מצווה דאורייתא?