5 תשובות
לא חושבת שזה בכלל חשוב להבין את הקטע של גלגול נשמות, הרי אם את מתה, והנשמה שלך מגיעה לגוף אחר בלי שום זיכרון ובלי שום זכר לגוף הקודם, זה לא שונה מאם פשוט מתת ומישהו אחר נולד
שואל השאלה:
גלגול נשמות זה בולשיט. אני נוטה להאמין בגן עדן/גיהינום זה יותר הגיוני שנקבל שכר או עונש על מעשים בעולם הזה. אם יש גלגול אז מה זה שווה בכלל אם לא נזכור את מה שהיה בגלגול הקודם איך נקבל עונש או שכר?
גלגול נשמות זה בולשיט. אני נוטה להאמין בגן עדן/גיהינום זה יותר הגיוני שנקבל שכר או עונש על מעשים בעולם הזה. אם יש גלגול אז מה זה שווה בכלל אם לא נזכור את מה שהיה בגלגול הקודם איך נקבל עונש או שכר?
אנונימי
הנושא הזה מאוד רחב ממליצה לך לקרוא עליו אחד המעניינים
גלגול נשמות. תקרא על זה
א. יש גלגול נשמות, אל תזלזל בזה..
ב. אנחנו לא זוכרים מה היה בגלגול קודם כדי לשמור על זכות הבחירה בעיקר..
ג. בטח שהיו חיים לפני שנולדנו, היינו בגוף אחר.. וחזרנו לתקן מה שלא הספקנו לתקן בגוף ההוא.
ב. אנחנו לא זוכרים מה היה בגלגול קודם כדי לשמור על זכות הבחירה בעיקר..
ג. בטח שהיו חיים לפני שנולדנו, היינו בגוף אחר.. וחזרנו לתקן מה שלא הספקנו לתקן בגוף ההוא.
אנונימית
באותו הנושא: