6 תשובות
כן זה הגיוני
כן, לשתות משהו ולקחת כדור .
כן תשתי מים או קולה תקחי כדור או סירופ מה שאת מעדיפה ותנוחי על הספה או המיטה
כן גם לי זה קורה כשאני לחוצה