5 תשובות
אני התוודתי לפסיכולוגית שלי שיש לי פ.ע אבל לא שלחו אותי לאישפוז, זה לא כמו בסרטים
הפסיכולוגית שלי יותר הבינה , נתנה לי טיפים איך להפסיק ועוזרת לי. פשוט צריך לדעת לדבר במילים הנכונות
הפסיכולוגית שלי יותר הבינה , נתנה לי טיפים איך להפסיק ועוזרת לי. פשוט צריך לדעת לדבר במילים הנכונות
שואל השאלה:
שמעתי פעם על בחור שהראה את הצלקות שלו והפסיכולוגית שלו הזמינה משטרה בזמן שהם היו בטיפול ולקחו אותו משם לבית חולים, זה אמיתי?
שמעתי פעם על בחור שהראה את הצלקות שלו והפסיכולוגית שלו הזמינה משטרה בזמן שהם היו בטיפול ולקחו אותו משם לבית חולים, זה אמיתי?
אנונימית
בדרך כלל בסרטים רוצים להראות אקשן (?)
אז עושים את זה
אבל במציאות יש מקרים מאוד בודדים על אשפוז בכפייה
כן התוודתי לפסיכולוגית שלי על משהו אבל היא לא שלחה אותי לאשפוז, היא פשוט עזרה לי ונתנה לי כלים
ונכון לעכשיו גם אם אתה צריך/ רוצה להיכנס לאשפוז יש המתנה זה לא מהרגע להרגע
אז עושים את זה
אבל במציאות יש מקרים מאוד בודדים על אשפוז בכפייה
כן התוודתי לפסיכולוגית שלי על משהו אבל היא לא שלחה אותי לאשפוז, היא פשוט עזרה לי ונתנה לי כלים
ונכון לעכשיו גם אם אתה צריך/ רוצה להיכנס לאשפוז יש המתנה זה לא מהרגע להרגע
לפי מה שאני יודעת זה לא ממש קורה בארץ, גם כשאני אומרת שאני אובדנית או שפגעתי בעצמי לא עושים עם זה כלום וגם אחרי שהפסיכולוגית שלי שלחה אותי למיון לא אשפזו אותי. יש בארץ מצוקה קשה של מקום במחלקות אז לא ישלחו לאשפוז כל כך מהר ובכלל גם אם ימליצו על אשפוז, אשפוז בכפייה די נדיר אז סביר שלא תיהי חייבת
זה לא עובד ככה.
אם אתה מעל גיל 18- אין למטפל מה לעשות אלא אם הוא משוכנע שאתה מהווה סכנה של ממש לסובבים אותך/ לעצמך- וגם אז הוא לא יכול לכפות אישפוז, אין לא יותר מידי מה לעשות...
אם אתה מתחת לגיל 18-
יש חובת דיווח
המטפל צריך לדווח להורים וההורים בעזרת המטפל מחליטים איך להמשיך משם
גם אשפוז לוקח זמן- זה לא דבר מיידי, צריך מחלקה שיש בה מקום, לקבל הפנייה מהרופא משפחה/ ללכת למיון ולקבל הפנייה/ ללכת למיון ולהתאשפז משם- וגם אז זה עוד לוקח זמן...
קיצר זה לא שאתה אומר בא לי להתאבד
ובום שני בחורים בחלוקים לבנים תופסים אותך ומרדימים אותך.
אם אתה מעל גיל 18- אין למטפל מה לעשות אלא אם הוא משוכנע שאתה מהווה סכנה של ממש לסובבים אותך/ לעצמך- וגם אז הוא לא יכול לכפות אישפוז, אין לא יותר מידי מה לעשות...
אם אתה מתחת לגיל 18-
יש חובת דיווח
המטפל צריך לדווח להורים וההורים בעזרת המטפל מחליטים איך להמשיך משם
גם אשפוז לוקח זמן- זה לא דבר מיידי, צריך מחלקה שיש בה מקום, לקבל הפנייה מהרופא משפחה/ ללכת למיון ולקבל הפנייה/ ללכת למיון ולהתאשפז משם- וגם אז זה עוד לוקח זמן...
קיצר זה לא שאתה אומר בא לי להתאבד
ובום שני בחורים בחלוקים לבנים תופסים אותך ומרדימים אותך.
באותו הנושא: