3 תשובות
אני
תכתבי בפרטי
אני חושבת שאת צריכה לנסות לכתוב בעצמך. גם אם זה לא יצא הכי טוב אני חושבת שהחברה תעריך את זה יותר. גם אם היא לא תדע שאת לא ניסחת את זה, את דעי.
זה החלטה שלך ואני לא אומרת שאת בן אדם רע או משהו אם תעשי את זה חס וחלילה, אני פשוט אומרת לך את דעתי:)
זה החלטה שלך ואני לא אומרת שאת בן אדם רע או משהו אם תעשי את זה חס וחלילה, אני פשוט אומרת לך את דעתי:)
באותו הנושא: