25 תשובות
בממוצע, אישה מקבלת שכר יותר נמוך. ברוב העבודות אני מניח שזה לא משנה או משפיע, יש מקומות מועטים שכןת
כן, אפשר לנצל את זה שאת נראת טוב והרדודים קונים את זה. הייתי מלצרית במלא מסעדות וקצת חיוך קצת נחמדות ויש לך טיפ של 50 שקל, הייתי שליחה בוולט לפני הרפורמת דמי משלוח ומרחק שלהם, כשראו שליחה תמיד זרקו חיוך ונתנו טיפ
אנונימית
בחיים עצמם? לא. אם יש לך את היכולת, ההתמדה, וההשכלה את תרוויחי טוב, אין קשר לזה שאת בחורה.
ולמה כתבת אונליפאנס? מה זה קשור
ולמה כתבת אונליפאנס? מה זה קשור
אנונימית
אם את רוצה כסף מהר תלכי לאונליפנס אנשים קונים את זה הרבה יותר מידי
אם את רוצה גם כסף וגם לשמור על יחסים עם אבא שלך תמצאי דרך אחרת להשיג כסף
אם את רוצה גם כסף וגם לשמור על יחסים עם אבא שלך תמצאי דרך אחרת להשיג כסף
אין ממש הבדל.
ואונלי פאנס זה מקום שלא כדאי לך לנסות
ואונלי פאנס זה מקום שלא כדאי לך לנסות
אנונימי
תלוי באיזו עבודה
אבל בכללי כן, לבנות יותר קשה להרוויח כסף. אין הבדל משמעותי אבל כן
אבל בכללי כן, לבנות יותר קשה להרוויח כסף. אין הבדל משמעותי אבל כן
כן, לבנים קל יותר לעשות כסף כי הם יותר מחושבים בהרבה דברים
בעיקרון יותר קל להתקבל לאוניברסטאות וחברות גדולות. והשכר יהיה שווה אם תעבדי באותה הרמה.
די כבר , בתור אישה זה כבר כמעט ולא נכון
הכל תלוי ברמה שאת מביאה
אל תקשיבי לכל אלה שעדיין רושמים שיש פערי שכר בין המינים על אותה עבודה, זה הוכח כלא נכון ממזמן.
ולפי מה את אומרת את זה? ^
לא
את צודקת בזה שנשים לא חזקות פיזית כמו גברים, אבל אלה ממילא לרוב עבודות שלא משלמות יותר טוב מעבודות משרדיות ולכן זה דווקא יתרון בשביל נשים שאלה עבודות של גברים. אבל הדבר הכי חשוב לזכור בשביל נשים בשפערי השכר עבור אותה עבודה הם שקריים. ואישה שעובדת קשה יכולה להרוויח כמו ויותר מגבר
כן
חד משמעית כן וזה מוכח,
אישה מקבלת שכר יותר נמוך והרבה פעמים נמנעת מלקבל קידום מהחשש שהיא תכנס להריון ואז לתקופה יהיה לה חופשת לידה/מחוייבות נוספת ולא רק העבודה, אף מנהל לא יודע שזה בגלל זה אבל אלו נתונים מוכיחים ממחקרים עולמים.
מי אומר שזה לא נכון משקר.
אישה מקבלת שכר יותר נמוך והרבה פעמים נמנעת מלקבל קידום מהחשש שהיא תכנס להריון ואז לתקופה יהיה לה חופשת לידה/מחוייבות נוספת ולא רק העבודה, אף מנהל לא יודע שזה בגלל זה אבל אלו נתונים מוכיחים ממחקרים עולמים.
מי אומר שזה לא נכון משקר.
אנונימית ראשונה לא הבנתי למה את רושמת כן אם את אומרת להפך
אנונימית
מה למה שאישה תקבל פחות מגבר?
יש 30% פער בשכר בין נשים לגברים בשכירים
35% פער בשכר אצל עצמאים
35% פער בשכר אצל עצמאים
אין פער בשכר מה הקשר איפה יש פער, לבחורה יותר קל לנצל את המערכת
אם היא תמימה יהיה יותר קל לנצל אותה
אם היא תמימה יהיה יותר קל לנצל אותה
נשים מקבלות שכר נמוך יותר לפי סטטיסטיקה בגלל נטיה מסורתית להיות בבית ולעשות ילדים
לכל מי שאומר שיש פער בשכר בין גברים לנשים
זה פשוט לא נכון ולא הגיוני
כי אם יותר זול להעסיק נשים אז היה הרבה יותר ביקוש לנשים כי זה יותר זול
זה פשוט לא נכון ולא הגיוני
כי אם יותר זול להעסיק נשים אז היה הרבה יותר ביקוש לנשים כי זה יותר זול
פערים יש בשכר , אבל זה בהתאם לשעות עבודה בסופו של דבר בין גברים לנשים מבחינת ממוצע
אפשר לעשות הרבה יותר כסף
היום תלכי עם מחשוף לכל מקום עם בוס טיפה חרמן ובום ישלך עבודה
היום תלכי עם מחשוף לכל מקום עם בוס טיפה חרמן ובום ישלך עבודה
מי שנתן סטטיסטיקות צריך להבין שאם מישהי לא עובדת זה מוריד את הסטטיסטיקה לא שמשלמים לנשים פחות יואוו איזה פיגור
באותו הנושא: