12 תשובות
השאלה אם זה באמת משאת רוצה?
שואל השאלה:
נראה לי שכן
שאלתי חברים אמרו לי שזה זנותי ממש
אנונימית
בת כמה את?
זה לא באמת חלומי כמו שזה נשמע. אם את לא מוכרת, רוב הסיכויים שלא יהיה לך קהל שיקנה את התוכן שלך, יש שם טון של בנות עם גוף משגע את לא תהיי היחידה.
דבר שני, גם אם כן תרוויחי, תצטרכי להציב לעצמך קווים אדומים. ולא כולם יודעים לעמוד בהם.
כשרואים וחווים כסף נזיל, מאוד קל להתפתות ואת עלולה למצוא את עצמך בסיטואציות שלא הכי נוחות לך, אבל את תעשי אותן רק בשביל הכסף.
בקיצור, עדיף למצוא עבודה מסודרת שמבטיחה לך הכנסה, ולא לבנות על משהו כמו אונליפנס
שואל השאלה:
אני בת 18
אני רוצה להיכנס לתעשיית המין אני מרגישה שזה בשבילי
יש עוד עבודות מומלצות בתחום?
אנונימית
אבל את באמת היית רוצה שלאנשים שאת לא מכירה יהיה תמונות שלך אינטימיות ויעשו איתם דברים?
וכנל להפצה התמונות שלך סביר להניח מאוד שזה יגיע בקלות לבית ספר ופה יהיה כבר רע מסיבות הפשוטות נוער לפעמיים יכול להיות אכזר ונפשית זה יעשה לך לא טוב..

לדעתי מה שיפה בעבודה שאת יכולה לפעיל את הגיון וללמוד הרבה סביב זה.
וזו עבודה שלא דורשת מאמץ אבל יהיה לזה הרבה השלכות גם בהווה וגם בעתיד
ולא יקדם אותך לא משכלית ולא סיפוק נפשי
תנסי לחשוב שוב
כנראה
תעשיית המין זה לא משחק, וחבל שאת ככה זורקת את זה לאוויר בקלות. המון בנות "נטרפות" בעולם הזה כי הן חושבות שהן ירוויחו כסף בכמויות ואסטה לה ויסטה. זה לא עובד ככה, וזה נשמע שאת קצת מזלזלת בזה "עבודות מומלצות בתחום". אין דבר כזה עבודה מומלצת בתעשיית המין.
נשים נכלאות לשם כי הן במצב כלכלי באמת גרוע והן לא מוצאות אופציות אחרות מהירות כמו זה.

ושלא תביני אותי לא נכון, אפשר להצליח באונליפנס ואפשר להיות בבקרה עצמית ולא ליפול.
אבל זה קו דק מאוד למישהי שלא חזקה נפשית מספיק
שואל השאלה:
אני פשוט לא מוצאת משהו שמתאים לי
ואני תמיד הצטלמתי פרובוקטיבי ואנשים אהבו והחמיאו
גם יש לי הרבה עוקבים באינסטגרם יש לי איך לפרסם את עצמי
אנונימית
אם באמת יש לך הרבה עוקבים באינסטגרם, תנצלי את הכוח שלך ותעשי שיתופי פעולה, משם תרוויחי יותר ותמשיכי לעשות את מה שאת עושה ביום יום. זה לא יקח ממך הרבה
דעתי היא שאת עושה טעות שאת תצטערי עליה אבל שזו זכותך לעשות מה שאת חושבת....
לא בטוח שזה באמת הנתיב שאת רוצה לבחור אבל אני לא אכנס לזה, בסוף שיקול אישי שלך לפי יתרונות וחסרונות וכל עוד שקלת את כל המשמעויות אז רק נותר להחליט.
מה שכן, אם תעשי את זה ותרוויחי טוב אני מקווה שתתנהלי נכון כלכלית וגם תלמדי על השקעות ותשקיעי כדי שלא תהיי חייבת להמשיך בזה וגם אם כן שיהיה לך חופש כלכלי בשלב מוקדם בחיים.
חסכון, השקעות, בנקים, משכנתא, קרן השתלמות, גמל להשקעה, פנסיה..להתחיל ללמוד וליישם :)