10 תשובות
לא
תמיד אפשר לאמץ
שואל השאלה:
מעדיפה לא לאמץ..^^^
אנונימית
לא,אנחנו לא מחויבות להביא ילדים לעולם ואזה לא התכלית שלנו,יש לנו הרבה מעבר.
לא, את לא שווה פחות כאישה והוא טועה לגמרי
בעיה בריאותית לא גורעת מכמה את טובה בדברים אחרים
יש הרבה טיפולי פוריות ואימוץ שאפשר להביא דרכם ילדים היום
את ממש לא שווה פחות בגלל זה.
להוליד ילדים זה לא הכול בחיים, ואם זה באמת כלכך חשוב לך יש המון דרכים היום לעשות ילדים (לדוגמא: אימוץ, פונדקאות, מעבדה). זאת בושה שהרב אמר לך דבר כזה.
לא הייתי מקשיבה לו במקומך...
ממש לא.
אני יכולה להביא ילדים ולא רוצה, זה אומר שאני שווה פחות? שטויות, זה ממש לא.
זה מזעזע שאמרו לך דבר כזה ואני נורא מצטערת שהוא גרם לך לתפוס את זה בצורה כזאת, אם את יכולה להביא ילדים או לא זה לא מגדיר את הערך שלך כאישה או כבן אדם.
אין לך ממה לבכות, הערך שלך לא נמדד בזה.
חוץ מזה שעדיף לאמץ.
כן, בהחלט אמרתי את זה. תפקיד האישה הוא ללדת ילדים. אם אינך יכולה ללדת את אינך אישה.
נשים הן לא מכונות ילודה מר אבי מעוז
גם לך יש זיווג מיועד. ואם בעלך ילמד תורה וסייעת לו בזה - הגשמת את יעודך.
האישה אינה מצווה על פרו ורבו, אך הגבר כן, ולכן אמליץ להינשא לעקר כך שיצא טוב מבחינת שניכם.


בכל אופן ממליץ לבדוק עם מכון פוע''ה שמעתי שיש כל מני כדורים לזה