7 תשובות
חליתי 3 פעמים ואף אחת מהם לא הייתה כזאת נוראית אז אין לי כל כך טיפים
אנונימית
חליתי גם אני ממש לא מזמן חודשיים בערך , זה קשוח ממש אבל כעיקרון לנצל את הזמן הזה של הבידוד למרות שאין חובה אבל אני הרגשתי רע וגם לא ארצה להדביק אנשים אחרים
זה ממש קשה התחושה הפיזית נוראית אבל לאט לאט כל יום יהיה שיפור קטן
חליתי פעם אחת ולא היה לי תסמינים אבל בהצלחה
אני אגיד לך מה עכשיו זה לא כמו אז שזה היה ממש קטלני ומדבק
עכשיו זה כבר פחות
אז זה יותר קל
מה טיפים איזה טיפים יש לתת לקורונה זה וירוס
מלא מרק להישאר במיטה לא להיות בטלפון הרבה אפשר נגיד לראות ממסך רחוק להתקלח אמבטיות חמות לשתות מיץ תפוזים וזהו יהיה טוב
חליתי פעמיים,אין לי ככ טיפים לתת,בהתחלה בימים הראשונים לפחות לי היה ממש על הפנים אבל אחר כך זה ממש מתחיל להשתפר
זה הרגיש כמו שפעת רק עם כאבי שרירים