3 תשובות
אני חליתי בקורונה אל תדאגי זה לא מסוכן
כאב גרון, מרגישים שהוא יבש, משתעלים וכאב או לחץ בריאות..
שואל השאלה:
תדאג*
והשאלה היא אם יש כאב גרון כאחד התסמינים? ואיך הכאב גרון הזה כואב?
תדאג*
והשאלה היא אם יש כאב גרון כאחד התסמינים? ואיך הכאב גרון הזה כואב?
באותו הנושא: