2 תשובות
בהתחלה שום דבר חוץ מהבדיקה לא הוכיח שאני חולה לא היה לי תשמינים לא היה לי כלום אבל היה לי טעם ריח וכל זה למזלי ופשוט הרגשתי רגיל חוץ מזה שהייתי כל הזמן בבית
היה לי את שניהם, בהתחלה חשבתי שאני סתם חולה ולא הצלחתי לאכול כלום בכל הימים האלה וכל יום המצב שלי הלך והתדרדר יותר ויותר, יום אחד הכנתי לי לאכול ופשוט היה לזה טעם של משהו מגעיל ולא מובן ולא הבנתי מה הקטע, חשבתי שעבר התוקף של השניצל, וכמה ימים אחרי כשאכלתי זה הרגיש כאילו אני גופה, לא היה טעם לכלום, כאילו אכלתי אוויר ולא הייתה לי הרגשה בפה כשלעסתי אפילו.
אנונימית