6 תשובות
להשקיע
זה הרבה הרבה יותר קשה מט' ובאמת מתחילים ללמוד אז תשקיעי
זה הרבה הרבה יותר קשה מט' ובאמת מתחילים ללמוד אז תשקיעי
אנונימית
תתמיד להקשיב בשיעורים וללמוד למבחנים
והקטע החברתי אין לי מושג אין לי חברים אז אין לי עצות לזה
והקטע החברתי אין לי מושג אין לי חברים אז אין לי עצות לזה
מבחינה חברתית קשה לי לעזור כי עליתי לאותה כיתה עם החברה הכי טובה שלי, אז כל מי שהיא התחילה לדבר איתו אוטומטית התחלתי גם
מבחינה לימודית להתחיל להשקיע יותר, זאת השנה שציונים אשכרה מצחילים להשפיע לך על התעודת בגרות, את לא רוצה להצטער על זה אחכ
מבחינה לימודית להתחיל להשקיע יותר, זאת השנה שציונים אשכרה מצחילים להשפיע לך על התעודת בגרות, את לא רוצה להצטער על זה אחכ
תנסי להתחבר עם כמה שיותר אנשים, ופשוט תנסי להנות כמה שיותר
מבחינה חברתית אני לא יודעת
מבחינה לימודית תנסי להשקעה יותר בלימודים להקשיב למורים ולמורות אם אתם כותבים משהו תכתבי אל תסמכי על זה שאחר כך תעתיקי ממישהו אחר תלמדי למבחנים ותצאי לטיולים שיש לכם מבית הספר
מבחינה לימודית תנסי להשקעה יותר בלימודים להקשיב למורים ולמורות אם אתם כותבים משהו תכתבי אל תסמכי על זה שאחר כך תעתיקי ממישהו אחר תלמדי למבחנים ותצאי לטיולים שיש לכם מבית הספר
תבואי במוד של למידה כי זאת כיתה קשה , לי היא היתה יותר קשה מיא
באותו הנושא: