30 תשובות
נראלי ישלה בעיות
שואל השאלה:
למה יש לה בעיות?
למה יש לה בעיות?
אנונימי
כנראה היא בחרה מבית משוגעים ונפלת על הזויה
פשוט תברח כל עוד אתה יכול :)
פשוט תברח כל עוד אתה יכול :)
שואל השאלה:
מה יש לכן היא אחלה
מה יש לכן היא אחלה
אנונימי
מה וואלה בעצמי לא הבנתי מה היא רוצה
כנראה שלא אבל אם היא רצינית אז היא אהבלה פיצוצים
גברי ומושך זה לא, אבל זה גם לא משהו רק אבל להגיד על דבר כזה גברי ומושך זה לא משהו שבנאםד בריא נפשית אומר
וואט מה מושך בזה דווקט בנים שבוכים זה חמוד
שואל השאלה:
יש בנות שנמשכות לגברים חזקים נפשית זה לא כזה מוזר
יש בנות שנמשכות לגברים חזקים נפשית זה לא כזה מוזר
אנונימי
עדיין סבא שלך נפטר אין משהו מושך בזה שלא בכית עליו אם כבר להפך
אבל שסבא שלך נפטר? זה לא גברי ומושך
אז קח סקופ גם לגבר הכי חזק יורד דמעות אחי
יש רגעים בחיים צריך להיות סכיזואיד בשביל שלא תבכה וזה כבר לא קשור לחוסן או כוח זה קשור לבעיה נפשית
שואל השאלה:
לא בכיתי כי נשארתי חזק בשביל אמא שלי שהייתה הרוסה זה לא שלא כאב לי
לא בכיתי כי נשארתי חזק בשביל אמא שלי שהייתה הרוסה זה לא שלא כאב לי
אנונימי
אה אבל עדיין מותר לך לבכות זה לא יוריד מהגבריות שלך בכלל
שואל השאלה:
אבא שלי לימד אותי שלא בוכים ליד נשים, אולי זה דפוק אבל זה נשאר בי גם אם אני רוצה זה לא יקרה
אבא שלי לימד אותי שלא בוכים ליד נשים, אולי זה דפוק אבל זה נשאר בי גם אם אני רוצה זה לא יקרה
אנונימי
מה זה החוק הדפוק הזה חבל שחברה שלך גורמת לך להרגיש שזה יוריד מהגבריות אם תבכה לידה
אז זה לא קשור לכוח בכלל ככה חינכו אותך, אתה יותר רגיל ומפחד לבכות מאשר אתה חזק
שואל השאלה:
לא מפחד זה פשוט לא יצא לי מהגוף
גם הכלב שלי נדרס כשהייתה לי בת זוג והיא בכתה ואני לא, ורציתי אבל אין זה חלק ממני
לא מפחד זה פשוט לא יצא לי מהגוף
גם הכלב שלי נדרס כשהייתה לי בת זוג והיא בכתה ואני לא, ורציתי אבל אין זה חלק ממני
אנונימי
טוב אחי המלך והגיבור תהיה בריא יגבר גבר!
שואל השאלה:
תודה אח למרות הציניות
תודה אח למרות הציניות
אנונימי
ראית איזה יופי? את הציניות שלי אתה מבין, אבל את של חברה שלך לא
שואל השאלה:
שלה קצת יותר מורכבת
שלה קצת יותר מורכבת
אנונימי
לא נראה לי שחברה שלו תגיד את זה בציניות
לא קשור גברי אתה פשוט הדחקת אץ מה שאתה מרגיש אתה תראה בתול חודש חודשיים אתה תבכה כמו תינוק
למה שאלת? כאילו כשענו לך לא נראה לי היה לך אעפת
אנונימי
לא סובלת שאומרים שבנים שבוכים זה "לא גברי".
מי החליט שרק לבנות מותר לבכות?
אנחנו בוכים כי עצוב לנו, זאת תגובה טבעית ולגיטימית של הגוף.
מי החליט שרק לבנות מותר לבכות?
אנחנו בוכים כי עצוב לנו, זאת תגובה טבעית ולגיטימית של הגוף.
כנראה שהיא רצינית, יש אנשים שחושבים שזה גברי, השאלה היא מה יקרה אם תבכה כשאדם קרוב אחר ימות, ירד לה ממך? כדאי להיכנס לזוגיות בידיעה שיורד לה מהבן זוג שלה שבוכה במצבים קיצוניים?
תאמת שגם אני לא מבינה
יש לה בעיות
באותו הנושא: