9 תשובות
גם אני לא בכיתי אחרי שסיפרו לי שסבא שלי נפטר. זה גרם לי להרגיש מובכת, למרות שאהבתי אותו ואכפת לי ממנו, אבל פשוט לא הייתי בקשר ממש טוב איתו.
אולי גם אצלך זה ככה, אני מבינה אותך
אולי גם אצלך זה ככה, אני מבינה אותך
אנונימית
שואל השאלה:
א אני בן
ב סתמי את הפה שלך^^
א אני בן
ב סתמי את הפה שלך^^
אנונימי
הכל בסדר, זה אומר שאתה חזק וזה לא אומר שאתה לא אוהב אותו, משתתפת בצערך 3> ❤
אנונימית
יכול להיות שזה ההלם, עוד לא עיכלת וזה נשמע לך כ"בדרך אגב"
יכול להיות שברגע שתהיה הלוויה והשבעה פתאום תעכל את זה, ואז זה יתפרץ החוצה
משתתפת בצערך
יכול להיות שברגע שתהיה הלוויה והשבעה פתאום תעכל את זה, ואז זה יתפרץ החוצה
משתתפת בצערך
זה ממש לא אומר שלא אהבת אותו. גם אני לא בכיתי כשאמרו לי שסבא שלי נפטר ואהבתי אותו ממש
שואל השאלה:
תודה כולם אני ממש מעריך את זה❤
תודה כולם אני ממש מעריך את זה❤
אנונימי
להפך, זה אומר שממש קשה לך שאת לא מצליחה לבכות. גם אני הייתי ככה עם סבא שלי שהיה כמו אבא. משתתפת בצערך ❤
לא זה ולא זה, גם שסבא שלי נפטר לא בכיתי אבל אני עדיין מאוד אהבתי ואוהב אותו ואני תמיד אתגעגע ואלך לבקר את הקבר שלו ואדבר איתו, זה לא אומר שום דבר
אני גם לא עם סבתה רבתה שלי... אתה חזק יותר נפשית כנראה
באותו הנושא: