14 תשובות
את מלאה,לא שמנה.
ואת מהממת בכל משקל
לא חושב שזה נקרא שמנה אבל כן זה מעל המשקל שמומלץ לגובה הזה צריכה בערך לשקול 51-58
אמא שלי שוקלת ככה (אם לא פחות) והיא בת 39
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה אמור להיות העלבה?
אנונימית
זה אמור להגיד שאת שוקלת הרבה
אנונימית
אני חושבתת שכן אבל לא במידה מסוכנת .
מלאה לא שמנה
אכן שמנה
אנונימי
אמאל'ה איזה תגובות דוחות!!!
כמה שאת שוקלת זה מהמם!! ואת בכלל בכלל לא שמנה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור שזה קשה לקרוא אבל באמת רציתי לדעת כי הרבה אומרים לי שזה עודף ואני בחיים לא התאמנתי ודברים כאלה ואני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
כנראה שכן אני באותו גיל וגובהה שקלתי בערך אותו דבר והייתי שמן אבל זה לא נורא תיהיה בטוחה בעצמך את מהממת כמו שאת :)
התגובות לא דוחות נשמה היא שאלה שאלה וענו לה תשובה. לא העירו לה על כלום היא שאלה. מי שלא אמרה שהיא שמנה פשוט צבועה ואם קשה לה לענות תשובה אמיתית שלא תענה
כן
אנונימית