5 תשובות
תמשיכי לבכות, זה מאוד משחרר
אי אפשר לנחם במצב כזה, כל מה שנגיד לך/ תגידי לעצמך לא באמת יעזור.
פשוט תני לזמן לעשות את שלו והנחמה תגיעה בעצמה.
תנסי לצאת מהבית, ללמוד הרבה, לעבוד, לראות סדרות, סרטים
בקיצור להעסיק את עצמך כמה שיותר.
אי אפשר לנחם במצב כזה, כל מה שנגיד לך/ תגידי לעצמך לא באמת יעזור.
פשוט תני לזמן לעשות את שלו והנחמה תגיעה בעצמה.
תנסי לצאת מהבית, ללמוד הרבה, לעבוד, לראות סדרות, סרטים
בקיצור להעסיק את עצמך כמה שיותר.
וואו אני ממש מצערת בשבילך, שתנוח על משכבה בשלום
וזה בסדר לבכות זה טוב לשחרר הכל,
תנסי להעסיק את עצמך כדי לא להתעסק בזה כל הזמן
אבל תתני לעצמך לעקל את זה לאט לאט
וזה בסדר לבכות זה טוב לשחרר הכל,
תנסי להעסיק את עצמך כדי לא להתעסק בזה כל הזמן
אבל תתני לעצמך לעקל את זה לאט לאט
משתתפת בצערך עם זה עוזר❤❤❤❤
אם את בוכה זה אומר שהיא היתה מאוד חשובה לך ואני בטוחה שזה משמח אותה❤
אם את בוכה זה אומר שהיא היתה מאוד חשובה לך ואני בטוחה שזה משמח אותה❤
מצטערת לשמוע, זה בסדר לבכות זה משחרר לגיטימי שתיהיי עצובה וכו' עם הזמן את תדעי להתמודד עם העצב ותמשיכי האלה..
אם תרצי לדבר על זה את מוזמנת
אם תרצי לדבר על זה את מוזמנת
משתתפת בצערך. הזמן עושה את שלו