5 תשובות
בעיה
אם הקשר לא הרגיש לך טוב אל תחדשי אותו... את תמצאי חברות יותר טובות בשבילך במהלך החיים
אם הקשר לא הרגיש לך טוב אל תחדשי אותו... את תמצאי חברות יותר טובות בשבילך במהלך החיים
אנונימי
שואל השאלה:
אני מצאתי חברות מהממות באמת . אני פשוט עדיין מתגעגעת אליה ואני לא יודעת למה
אני מצאתי חברות מהממות באמת . אני פשוט עדיין מתגעגעת אליה ואני לא יודעת למה
אנונימית
בסוף את תתגברי על הגעגוע את צריכה לפתוח דף חדש בחיים פשוט
אנונימי
גם לי הייתה חברה כזאת טוקסיק שניתקתי איתה קשר ואני עדיין מתגעגעת אליה תאמת, אבל באמת עדיף לי לא להיות איתה. אל תחזרי אליה.
אני בדיוק באותו מצב כאילו בדיוק בקטע מפחיד
אני ממש מבינה אותך זה ממש קשה מצד אחד זה היה רעיל וטוב שזה נגמר ומצד שני את מתגעגעת ואני ממש ממש מבינה
אני יכולה לתת לך עצה שהפסיכולוגית שלי נתנה לי על אותו מצב בדיוק- לתת לעצמך זמן לבד פשוט ולהבין שהרבה יותר בריא לך ככה
זה ממש ממש קשה אבל לא בלתי אפשרי :)
אני ממש מבינה אותך זה ממש קשה מצד אחד זה היה רעיל וטוב שזה נגמר ומצד שני את מתגעגעת ואני ממש ממש מבינה
אני יכולה לתת לך עצה שהפסיכולוגית שלי נתנה לי על אותו מצב בדיוק- לתת לעצמך זמן לבד פשוט ולהבין שהרבה יותר בריא לך ככה
זה ממש ממש קשה אבל לא בלתי אפשרי :)
באותו הנושא: