7 תשובות
כי לדעתם הרכב יפה ולא אכפת להם מהעבר של החברה
שואל השאלה:
איך אפשר ?
רכב שנראה "יפה" קונה אותך, ואת עוזבת את כל העבר הנורא שהיה ?
זה בורות, באמת.
אנונימי
כל החברות והמותגים הגרמניים הם ככה אין מה לעשות.
החברות האלה השתנו. הנה לדוגמה bmw פעם היו עם סגנונות נאצים והיום יש לוגויים של bmw שיש להם את דגל הגאווה עליהם
אנונימי
אם תתיחס לכל עבר של חברות, כגון; מכוניות, בגדים, רהיטים ואפילו סופרים.
תישאר בלי כלום.
מה שהיה בעבר נשאר בעבר תתמקד על העתיד/ההווה. אם תתעקב כל הזמן בעבר לא תתקדם לשום מקום כמו שכך לא יהיה לך כלום.
כיום רוב בחברות תומחות בדעות שאולי הם לא באמת מאמינים אבל זה טוב לעסקים.
כמו כן הדעות לרוב של אנשים משתנים מיום ליום ומעשור לעשור. (ובכללי הרבה אנשים מצטערים על כך שהם הביעו דע ומנסים לתקן.(בגלל זה לרוב מפורסמים או חברות גדולות נמנעות לתת דעות כאלה ואחרות))
יש אנשים (רוב האנשים בעולם) שדעה פוליטית של חברה לא משפיע או מפריע להם להנות מהמוצרים שלה.
אנשים לא חוקרים על העבר של דברים לפני שהם קונים ואני די בטוחה שזה לא משהוא שימנע מהם לקנות.
שואל השאלה:
זה לא הגיוני מהבסיס לתמוך בחברה שעזרה וסיפקה כלים לנאצים ולהיטלר.

זה לא הגיוני 'לסלוח' או 'לשכוח' רק האנשים שמתו שם יכולים לסלוח.
זה לא עניין של לטעות. ו"להתקדם", אי־אפשר להתקדם אחרי דבר שכזה.
ובטח לא לסלוח.
אני באמת לא מבין אותך.

תחשוב על זה ככה - הם עזרו ותרמו לרצח לצערי החברות הללו.
ולא רק,
גם אונס, התעללות, וכו'.

אמיתי עכשיו, אתה היית קונה מהחברות הללו דברים?
הניח בצד, התקדמות, חרטה, וכל מה שאמרת.

מוסרית , היית קונה?
אנונימי
אולי לך בתור יהודי קשה ל'תמוך' בהם, אבל רוב האנשים בעולם שהם גם מוסלמים ונאצים וכו.. לא אכפת מזה.
כי הם היו על אותו כיוון .
לחברות באותו זמן לא היה אכפת לתמוך בכל אחד. כל עוד זה טוב לעסקים שלהם, אז זה לא מזיז להם.
אכפת להם מהכסף.

אתה בתור יהודי שחושב על זה ומבין מה הם עשו לעם שלך באותו תקופה, כנראה קשה לקבל את זה, ולממן אותם או ל'שכוח'..
בגלל שהם תמכו בנאצים. שזה תכלס העם שלהם, הדע שלהם, הם תמכו בעצמם..

וכן אני קונה דברים אני צריכה להתקיים איכשהו, כמו שאתה קונה אתה משלם על דלק זה מדובאי שתדע. מכוניות. מכל מיני ארצות, ואני בטוחה שיש לך מכונית.


נ.ב
אני בת
כי הם מיצרים את הרכבים הכי טובים בשוק

וזה שהם תמכו פעם לא אומר שהם תומכים היום בנאצים ככה שזה כבר לא משנה

אם אתה רוצה לשמור להם טינה לתמיד אז סבבה אל תקנה מהם רכבים אף אחד לא מכריח אותך