7 תשובות
לדעתי לא
הם התחילו מלחמה שלמה על זה אז כנראה שכן
תלוי איפה, אבל בעיקרון הגברים כן, הבנות לא
לא כל כך
לדעתי הגברים בגרמניה יפים הנשים פחות.
לא
ב-גרמניה בחורות יפות ברמה הזויה,
יפות ממש ברמה פסיכית
משהו יותר בקלאסה,המון גבוהות,ייצוגיות
בלונדיניות המון וכאלה גם שזופות עם המראה של 'ה-ביוקר'
'עושות בית-ספר' להמון בחורות באיך צריך להיראות
המון מהן נראות כמו הבחורות האולטימטיביות שכל גבר היה רוצה לצידו
הרבה נראות כמו כוכבות קולנוע
גם יחסית בחורות קצת יותר פתוחות מאירופאיות אחרות
************************
בנוסף למשל בגלל ש-גרמניה יש המון מהגרים אז גם סוגי מראה אחרים
למשל: הקהילה ה-תורכית היא הכי חזקה בכל גרמניה
התורכים ב-גרמניה כבר דורות על גבי דורות
כאלה ששולטים גם ב -תורכית , וגם ב-גרמנית ב 100% עם 2 מבטאים שונים
אז מן הסתם נפגשים שם גם במראה ה-תורכי
יפות ממש ברמה פסיכית
משהו יותר בקלאסה,המון גבוהות,ייצוגיות
בלונדיניות המון וכאלה גם שזופות עם המראה של 'ה-ביוקר'
'עושות בית-ספר' להמון בחורות באיך צריך להיראות
המון מהן נראות כמו הבחורות האולטימטיביות שכל גבר היה רוצה לצידו
הרבה נראות כמו כוכבות קולנוע
גם יחסית בחורות קצת יותר פתוחות מאירופאיות אחרות
************************
בנוסף למשל בגלל ש-גרמניה יש המון מהגרים אז גם סוגי מראה אחרים
למשל: הקהילה ה-תורכית היא הכי חזקה בכל גרמניה
התורכים ב-גרמניה כבר דורות על גבי דורות
כאלה ששולטים גם ב -תורכית , וגם ב-גרמנית ב 100% עם 2 מבטאים שונים
אז מן הסתם נפגשים שם גם במראה ה-תורכי
באותו הנושא: