4 תשובות
כי יש חברות יותר טובות
כי לא בראש שלי להיות החבר הכי טוב של המוסכניק
אין מה להסביר, לרוב כמעט תמיד מדובר ברכבים מקבוצת גנרל מוטורס וכל החרא הזה
קונצרן ידוע לשמצה בכל מה שקשור לאמינות, צריכת דלק ומה לא...
רכבים אמריקאיים לרוב מגושמים יותר ולא הכי מהנים לנהיגה לפחות מהניסיון שלי
קונצרן ידוע לשמצה בכל מה שקשור לאמינות, צריכת דלק ומה לא...
רכבים אמריקאיים לרוב מגושמים יותר ולא הכי מהנים לנהיגה לפחות מהניסיון שלי
שואל השאלה:
^ באלך להסביר אחי?
וגם לזה שמעליך תפרט אחי אני לא מבין אם יש חברה יותר טובה תגיד לי מבחינת מה וגם איזה
^ באלך להסביר אחי?
וגם לזה שמעליך תפרט אחי אני לא מבין אם יש חברה יותר טובה תגיד לי מבחינת מה וגם איזה
באותו הנושא: