8 תשובות
לאכול פחות מהנטרלי שלך כולל פעילות,
להיות פעילה- סידור הבית, הליכה קצרה ובעיקר תזוזה
לשלב גם גאנק פוד אבל במידה
שואל השאלה:
מה זה במידה? אני אוכלת כמעט כל יום גאנק פוד
אנונימית
אז למתן כדי שיהיה לך יותר קל בתהליך, אחרי שתעשי את זה גם תרגישי הרגשה יותר טובה לדעתי
תתחילי עם להכין דברים לא בריאים על ידי מאכלים בריאים נגיד
במקום פנקייקים תעשי פנייקים מבננה
במקום עוגיות נוטלה תעשי שיבולת שועל ושוקולד מריר
שואל השאלה:
לא בבית, אני אוכלת בחוץ כמו שווארמה נמבורגר וכזה כמעט כל יום
לפעמים יותר מפעם אחת ביום
אנונימית
שואל השאלה:
לא בא לי להיקרע באימונים או להגיד לעצמי לא כשיש משהו טעים
אנונימית
אי אפשר
בשביל להרזות תצטרכי לשנות את סדר היום שלך ולאכול בריא ולהתאמן
או לאכול פחות ממתקים גם אופציה
זה לא שאסור בכלל זה שאסור הרבה
לשמור על גרעון קלורי, לאכול מה שבאלך אבל באיזון קלורי מסויים
אז תנסי למתן לאט לאט, עם כמה שזה קשה
ותנסי אולי להכין המבורגר ביתי וכאלו