7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני אעלה במשקל כי כאילו צריך מסע (תתקנו אם לא כבתי נכון) של שרירים או משהו כזה
אנונימית
את ממש ממש לא צריכה להרזות!!!!!אם את רוצה לעשות כושר זה מעולה בשביל המצב רוח וכו אבל אל תעשי את זה בשביל להרזות כי את מספיק רזה
את תרזי בפנים ברור, ו-*מסה- נראה לי
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה להרזות כי אז לא יהיה שרירים ואני לא אוכל להתאמן אבל שאלתי אם אתחיל להתאמן אני ארזה בפנים גם אם אעלה במשקל?
אנונימית
לא בהכרח, זה נורא תלוי בפנים שלך ואיך שהשומן מתחלק אצלך.
וזה גם יותר קשור לתזונה מאשר לכושר, איך שאת נראית זה 80% תזונה ו-20% כושר.
אבל את יכולה לחזק את שרירי הפנים.
כן.
כן