10 תשובות
לא קשה לי לפרגן אבל לפעמים מקנאים כן אלה החיים
שואל השאלה:
חרטטנים יפיי נפש
אנונימית
נורא נורא תלוי אם חרשתי למבחן וחברה שלי לא והיא קבלה ציון טוב ואני נכשלתי אז זה באסה ברמות ואני אקנא בה שהיא מצליחה גם בלי לחרוש
לא
אז למה שאלת אחות אם את אומרת שאנחנו חרטטנים?
אני משתדלת תמיד לפרגן במיוחד לחברים שלי. לא אסתכל על משהו שהם הצליחו בתור קנאה. בחיים לא. הצלחה שלהם זה הצלחה שלי
לא, אני הכי מפרגנת אבל אם למשל חברה או חבר שלי מקבלים משהו שוואלה רציתי מלא זמן והם קיבלו אני אקנא מה לעשות אבל אני אפרגן כמובן.
שואל השאלה:
אני מדברת על סיטואציה שיש לכם חבר קרוב ואתם שניכם באותה רמה לימודית וכו ופשוט לו הולך בחיים הוא מתקבל לכ מה שהוא רוצה והולך לו חברתית בכל מקום ולכם פשוט לא
גם אז לא תקנאו או יהיה לכם קשה לפרגן בלב??
אנונימית