5 תשובות
לא רעה אבל לא תומכת
לא
אולי קצת לאחי אבל זה היה הדדי
אולי קצת לאחי אבל זה היה הדדי
לא
כשאני מקנאה במישהו אני לא עושה דברים כאלה ואני פשוט כרגיל וממשיכה בחיים שלי ומתרכזת בעצמי כי זה פשוט רמה כל-כך נמוכה להתנהג ככה
כשאני מקנאה במישהו אני לא עושה דברים כאלה ואני פשוט כרגיל וממשיכה בחיים שלי ומתרכזת בעצמי כי זה פשוט רמה כל-כך נמוכה להתנהג ככה
פעם אחת רק
באותו הנושא: