9 תשובות
אני לא מקנאת באף אחד, אני מאוהבת בעצמי ויודעת שאני טובה יותר מכולם
כולם נחותים ממני
כולם נחותים ממני
אנונימית
קנאה הרבה פעמים יכולה להפוך לשנאה
צריך להיזהר עם זה
צריך להיזהר עם זה
מרגישה רע
שואל השאלה:
^^^ סימן שיש לך ביטחון עצמי.
^^^ סימן שיש לך ביטחון עצמי.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי 329@ זה בדיוק מה שאני מרגישה. אני יכולה או לשנוא, להעריץ או גם וגם
אנונימי 329@ זה בדיוק מה שאני מרגישה. אני יכולה או לשנוא, להעריץ או גם וגם
אנונימית
חרא
^^לכן צריך לשמוח במה שיש לך ולא לקנא כי זה גורם רק לדברים רעים לצאת ממך
שואל השאלה:
כמו למשל...?
כמו למשל...?
אנונימית
אם אני מקנאה במישהו/י, אני מתחילה לשנוא (ואת עצמי כי יורד לי הביטחון) אותם אבל שומרת את זה לעצמי אבל מתנהגת אליהם יפה כל עוד הם נחמדים אלי,אני לא רוצה לתת לשדים שלי לנצח אותי ולא רוצה לפגוע באנשים שלא מגיע להם, אני מתנהגת מגעיל רק למי שמתנהג אלי מגעיל
באותו הנושא: