5 תשובות
"מהמטרה שלי" המטרה שלך היא אשפוז? זה דבר נוראי באמת, אני פשוט בהלם שאת רוצה את זה
ותנסי
אם את רוצה לדבר אני פה
ככל שתמנעי ממשהו אחוזי החרדה שלך יעלו
ותנסי
אם את רוצה לדבר אני פה
ככל שתמנעי ממשהו אחוזי החרדה שלך יעלו
שואל השאלה:
שמעתי שזה רע אבל אני באמת לא מצליחה לתפקד ועוד מעט מתחיל בית ספר ואני פשוט יודעת שאם אני בקושי מסתדרת עכשיו אז בבית ספר אני לגמרי אקרוס ואהרוס לעצמי את כל הלימודים. אני צריכה להתמקד בלטפל בנפש שלי לזמן מה לגמרי בלי מעמסות אחרות כי אני בקושי מצליחה לסחוב דברים טרוויאלים כמו עבודת הקיץ של בית ספר או הודעה ששולחים לי. אני יודעת שזה נשמע כמו קשקוש של ילדה שרוצה צומי אבל כבר אבחנו אותי בהפרעת מצב רוח לא ספציפית עם חשד להפרעת אישיות גבולית אז כאילו אני לא סתם מחרטטת. אם לך או למישהו אחר יש רעיון למסגרת/צעד אחר שיעזור לי אני באמת בעד, כי אני ממש לא רואה את עצמי מצליחה לעמוד בשנה הבאה והיא חשובה מכדי להרוס אותה
שמעתי שזה רע אבל אני באמת לא מצליחה לתפקד ועוד מעט מתחיל בית ספר ואני פשוט יודעת שאם אני בקושי מסתדרת עכשיו אז בבית ספר אני לגמרי אקרוס ואהרוס לעצמי את כל הלימודים. אני צריכה להתמקד בלטפל בנפש שלי לזמן מה לגמרי בלי מעמסות אחרות כי אני בקושי מצליחה לסחוב דברים טרוויאלים כמו עבודת הקיץ של בית ספר או הודעה ששולחים לי. אני יודעת שזה נשמע כמו קשקוש של ילדה שרוצה צומי אבל כבר אבחנו אותי בהפרעת מצב רוח לא ספציפית עם חשד להפרעת אישיות גבולית אז כאילו אני לא סתם מחרטטת. אם לך או למישהו אחר יש רעיון למסגרת/צעד אחר שיעזור לי אני באמת בעד, כי אני ממש לא רואה את עצמי מצליחה לעמוד בשנה הבאה והיא חשובה מכדי להרוס אותה
אנונימית
תנסי אשפוז יום אולי, משמונה עד שתיים
פשוט תדברי איתה על זה ותראי, לי ולהורים שלי נתנו אופציות וכזה אז תעשי את המאמץ לדבר
שתדעי, שאת נכנסת לאשפוז, זה לא כזה "אה אוקיי פתאום הכל טוב", זה קשה וגם יש רשימות המתנה מטורפות
פשוט תדברי איתה על זה ותראי, לי ולהורים שלי נתנו אופציות וכזה אז תעשי את המאמץ לדבר
שתדעי, שאת נכנסת לאשפוז, זה לא כזה "אה אוקיי פתאום הכל טוב", זה קשה וגם יש רשימות המתנה מטורפות
שואל השאלה:
אז זהוי שאני קצת בבעיה. הייתה לי פסיכולוגית והיא הפנתה אותי לאבחון. היא והמאבחנת שקלו כמה אפשרויות והיא אמרה שהן שקלט אשפוז יום אבל החליטו סתם לשלוח אוצי לתוכנית של dbt... בשביל להגיע לתוכנית יש תור המתנה של כמה חודשים ובינתיים הפסיכולוגית החליטה להפסיק לטפל בי כי היא לא רוצה שאני אקשר אליה. אז היא שלחה אותי לרפואה דחופה בשלוותה, אבל שם דיברתי עם מישהי שבכלל לא לקחה אותי ברצינות ואני מפחדת שהאנשים שם בכלל לא יאמינו לי ואני לא אגיע למקומות שלהם כמעט הגעתי כבר בעבר... מה עודים?
אז זהוי שאני קצת בבעיה. הייתה לי פסיכולוגית והיא הפנתה אותי לאבחון. היא והמאבחנת שקלו כמה אפשרויות והיא אמרה שהן שקלט אשפוז יום אבל החליטו סתם לשלוח אוצי לתוכנית של dbt... בשביל להגיע לתוכנית יש תור המתנה של כמה חודשים ובינתיים הפסיכולוגית החליטה להפסיק לטפל בי כי היא לא רוצה שאני אקשר אליה. אז היא שלחה אותי לרפואה דחופה בשלוותה, אבל שם דיברתי עם מישהי שבכלל לא לקחה אותי ברצינות ואני מפחדת שהאנשים שם בכלל לא יאמינו לי ואני לא אגיע למקומות שלהם כמעט הגעתי כבר בעבר... מה עודים?
אנונימית
שואל השאלה:
יש גבול למה שאפשר לדבר עליו עם סתם חברות, אני מדברת על הקצה אבל את השאר חברים שלי לא ממש יכולים להבין... וזה לא שאני רוצה סתם לפרוק, אני צריכה עזרה. אני לא נמצאת במערב אצל פסיכיאטר וגם אין לי כרגע פסיכולוגית, מה שקצת מרגיז אותי כי לפני רגע אמרו שהמצב שלי חמור ועכשיו פשוט עזבו אותי להסתדר לבד. זה לא רק עניין של לסמוך על מישהו, פשוט אין לי כוח להתחיל את כל התהליך מחדש עם מישהי פחות טובה (היא הייתה אחת הטובים ובכוונה הלכנו אליה) ששוב תשלח אותי לפסיכיאטר ואז תלך עד שאני אעשה משהו אחר. זה פשוט שכמעט השגתי הפניה לאשפוז יום אבל אז בכלל לא שאלו את דעתי והמשיכו הלאה....
יש גבול למה שאפשר לדבר עליו עם סתם חברות, אני מדברת על הקצה אבל את השאר חברים שלי לא ממש יכולים להבין... וזה לא שאני רוצה סתם לפרוק, אני צריכה עזרה. אני לא נמצאת במערב אצל פסיכיאטר וגם אין לי כרגע פסיכולוגית, מה שקצת מרגיז אותי כי לפני רגע אמרו שהמצב שלי חמור ועכשיו פשוט עזבו אותי להסתדר לבד. זה לא רק עניין של לסמוך על מישהו, פשוט אין לי כוח להתחיל את כל התהליך מחדש עם מישהי פחות טובה (היא הייתה אחת הטובים ובכוונה הלכנו אליה) ששוב תשלח אותי לפסיכיאטר ואז תלך עד שאני אעשה משהו אחר. זה פשוט שכמעט השגתי הפניה לאשפוז יום אבל אז בכלל לא שאלו את דעתי והמשיכו הלאה....
אנונימית
באותו הנושא: