5 תשובות
אני בפלאפון
יכןלה להגיד שבבית ספר תמיד יש לי קליטה ואני החברה שמבקשים ממנה נקודה חמה.
קיצר מעולה בנתיים
we4g אחלה ולא היה לי בעיות איתם עדיין
אני בהוט מובייל ואפס קליטה
אני בגולן ואין לי שום בעיה בכלל חברה פצצה

99% מהזמן יש חי אינטרנט
אני בהוט מובייל קליטה מצוינת וגלישה מעולה