13 תשובות
כמה חסכת?
והוא ממש טוב
אני עכשיו כותבת לך את זה עם אייפון שמונה ואני מאוד מרוצה ממנו
היי אני אענה לך על זה כי יש לי שמונה פלוס אין ככ הבדל חוץ מהגדלים , הוא נחשב כבר לדי ישן , קניתי אותו לפני שנתיים ואני אגיד לך מכל הלב אייפון מדהים באמת לא עשה לי תקלות ואיכות מושלמת אין שום חסרונות , ממליצה לך מכל הלב תחסכי עוד ותקני אייפון חדש אפילו את ה x או מה שעוד יש כי ישתלם לך יותר
קונים לי אותו והוא טובב
שואל השאלה:
^ חסכתי משהו כמו אלפיים.. זה מספיק ?
אייפון 8 כיום ניתן למצוא 1200 שח
שואל השאלה:
אבל כמה הוא עלה לכם בערך ? כי עדין לא גמרתי לחסוך ותגידו לי עוד כמה אני צריכה, תכננתי לחסוך אלפים ואני בחצי הדרך... וגם אני קונה באילת אז זה תמיד יותר זול
קניתי לפני חודשים ב1200 כנראה הוא ירד גם
אלוף הסלולר מציע בזאפ מחירות את הטלפון אייפון 8 במחיר 1230 שח (בדקתי בשבילך) אם את רוצה גם מגן ומגן זכוכית זה עוד 100 שח נראה לי!
שואל השאלה:
תנקיוו
מכירות (הסניף הוא או ברמלה או בבאר יעקב)
יש לאחותי והיא ממש מרוצה
בעלים שלו מההשקה
שונא לו את הצורה