4 תשובות
בעקרון אני נחה יומיים בין כל אימון של שריר מסוים - אני מתאמנת כל יום אבל נותנת יומיים לכל שריר לנוח
בעקרון להתאמן אם את קצת תפוסה זה בסדר, אבל אם את תפוסה ממש זה סתם לא יעיל ויוריד בתפקוד שלך, סתם יהיה לך אימון לא משהו, תעשי אימון אחר אם את תפוסה ממש
לא כדאי, זה יכול להזיק.. אם את ממש חייבת אל תתאמצי הרבה
שואל השאלה:
אוקיי אז קמתי ואני תפוסה קצת, אז נראלי אני אלך לעשות אימון עכשיו
אנונימית
ממש לא כדאי עם שרירים תפוסים השרירים לא הספיקו להיבנות וזה יכול רק להזיק, ובלי קשר להתאמן בלי הפרש של 24 שעות יכול לעשות נזק, לא ממולץ