6 תשובות
גם אני ככה פשוט אין לי מה להגיד זה לא כאילו יש אפשרויות חיים אמיתיים וואצאפ זה שונה לגמרי.
שואל השאלה:
וואצפ בכל זאת מקום לדבר איך זה הגיוני שלכל דבר אין מה להגיב
אנונימית
אולי היא לא פנויה תנסי להבין מה עובר עלייה בבית ואם זה ממש מפריע לך תדברי איתה על זה ותסבירי לה שזה מעצבן אותך.
אני לגמרי מבינה אותך תעשי מה שאת מרגישה אבל כדאי לך לדבר איתה על זה
ממליצה לך לנסות לדבר איתה ולהגיד לה שזה מפריע לך, לא מנתקים קשר כל כך מהר
אבל אם ככה את מרגישה
זה שלך
שואל השאלה:
זאת לא מישהי אחת אלה כמה
אנונימית