10 תשובות
לעזוב תטלפון
במיקרו
תספרי כבשים
שואל השאלה:
אין לי מיקרו וגם אם היה לא הייתי עושה את זה ^^
אנונימית
לאונן
לבכות
תשתפי את העיינים ותישתי מים
אנונימית
תחשבי על סיטואציות שאת רוצה שיקרו וכבר תרדמי. זה פלאים
תשטפי^
תנסי להשאר ערה זה עובד הפוך