4 תשובות
יש מצב את חרמנית או מתרגשת
שואל השאלה:
לא זה לא דפיקות לב זה פרפור כזה כאילו הפרעה בקצב לב
אה בקטע כזה
חשבתי התכוונת בקטע רגשי
אממ אם את לא מרגישה טוב פיזית תנוחי תשתי מים בדקי בגוגל .
ואם זה ממש חמוד תקשרי לאמא שלך
תשתי מים ותשבי, תנשמי עמוק וסדיר.
רק אם זה נהיה ממש גרוע תיקחי כדור, אני לא אציין את השם שלו כי זה ממש רשלני מצידי כי זאת בכול זאת תרופה, אבל תוכלי למצוא תשם שלה בעצמך בחיפוש מהיר בגוגל.
באותו הנושא: