7 תשובות
צאי החוצה תנשמי אוויר. כבר שתיים בלילה והיא כבר אצלך.
שואל השאלה:
אני לא מרגישה טוב בכלל יש לי להקיא הראש שלי כואב הבטן אני משתעלת חרא לי נפשית אני רוצה לבכןת
אני לא מרגישה טוב בכלל יש לי להקיא הראש שלי כואב הבטן אני משתעלת חרא לי נפשית אני רוצה לבכןת
אנונימית
שואל השאלה:
היא בחדר ואני בסלון
היא בחדר ואני בסלון
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי קוצר נשימה
יש לי קוצר נשימה
אנונימית
את חושבת שזה לגיטימי לומר לה ללכת עכשיו?
עוד שניה שתיים בלילה
אני מצטער אבל אין כל כך משהו שאת יכולה לעשות עכשיו
עוד שניה שתיים בלילה
אני מצטער אבל אין כל כך משהו שאת יכולה לעשות עכשיו
וואי סליחה על מה שאת טוברת
שואל השאלה:
לפניי זה מאוד רציתי אבל רע לי רצח
לפניי זה מאוד רציתי אבל רע לי רצח
אנונימית
באותו הנושא: