4 תשובות
יש הרבה דברים שצריך לתקן...

ממליץ להשתמש בשופיפיי ולא ב-wix, הם גובים המון כסף
דבר שני, אם זה אתר פרטי שלך לשים לב למה אתה מעלה שלא תקבל תביעה נגד זכויות יוצרים על התכנים
דבר שלישי, טיפה לסדר את הפונטים ולסדר את הטקסט במרכז ולסדר את הגלילה של האתר
שואל השאלה:
תודה רבה על הביקורת חשובה לי מאוד. הכל טוב אני משתמש לפי סעיף 27ב שאומר שתוכן שמפורסם ברשתות החברתיות הוא ציבורי וניתן להשתמש בו
אין בעיה
עוד משהו, תקנה דומיין לאתר שלך של com. או net. או כל דבר אחר...
הדומיין של האתר שלך ארוך מאוד ויהיה קשה לחיפוש בגוגל
ובאמת תשקול לעבור לשופיפיי, יותר קל לשימוש והמון אפליקציות מובנות שעוזרות לתפעל באופן אוטומטי את האתר
שואל השאלה:
תודה