12 תשובות
לא אהבתי ממש את הריבוע האדום עם האימייל והשם
זה נראה קצת מיושן
חוץ מזה ממש יפה
שואל השאלה:
הו תודה אני אשנה את זה אבל למה את ממליצה?
אנונימית
זה מהמם כן דרוש קצת שיפור בעיצוב לפי דעתי אבל חוץ מזה זה אחלה.
ואם אפשר לשאול איך עשית את זה ?
אולי קצוות מעוגלים יותר?
שואל השאלה:
לבסוף העלתי לכותרת!
אנונימית
שואל השאלה:
פטרישה אני בעיקרון עשיתי דרך wix
לקח זמן איזה יומיים שלושה שאבין איך מעלים דברים שם אבל עריכה זה קל
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אמור להיות אתר מקצועי , זאת רק ההתחלה -_-
אנונימית
אני בונה אתרים בוויקס 7 שנים ולא הבנתי מה זה האתר הזה, למה הגלילה של הפרקים מתחת לתפריט?
למה התפריט כל כך גדול ועל אפקט pin? זה לא נוח כי זה מסתיר את כל הרעיון של האתר ורק עד שגוללים מבינים שיש שם פואנטה וזה מוסתר בגלל התפריט הענק..
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמור להיות תפריט-
איפה את רואה תפריט
אנונימית
כל המקום ששמת בו את הסובסקרייב והשם של האתר נקרא בוויקס פינת התפריט העליון, בתחתית האתר אמור להיות התפריט התחתון. המידות שם כבר מוגדרות.
אנונימית
זה נראה חובבני אבל העיצוב מאוד יפה אני הייתי אומר תשנה ותעשה שבאמת אתר יהיה אתר שהיתה רוצה עכשיו שאנשים יראו וגם ישארו בו תנסה אני עוקב עוד כמה ימים נראה מה שנית
אתר לא נראה מקצועי אם אתה רוצה משהו שהוא באמת מקצועי ממליץ לך לשנות קצת דברים כל מני נגיד שהיו עוד הצעות לפרקים וגם תשנה לעברית אם זה מופנה לקהל שלך תיכנס אתה לאתר ותגיד לי בתור גולש כמה זמן הייתה נשאר שם
Qp