6 תשובות
כי חופש כל התלמדים לא לומדים וכל ההורים בחופש
תמיד בתקופה הזאת כולם נוסעים או לאילת או טסים לחול
אנונימית
יש מסיבה באילת אז הרבה נוסעים לשם
אנונימי
כי באילתיש קניבלים כולם אוהבים אותם
חופש כנראה אני מניחה
חחח מה
אני נוסעת בשבוע הראשון של הלימודים
חופש ומשעמם בבית