9 תשובות
תמיד כולם בחופש נסעו לאילת..
שואל השאלה:
לא עכשיו זה מוגזם גם כל הארץ נוסעים ב8.8
לא עכשיו זה מוגזם גם כל הארץ נוסעים ב8.8
מה יש ב8.8
שואל השאלה:
רשמתי מה יש
רשמתי מה יש
חח באמת? זה תמיד ככה בחופש הגדול
חופש גדול לרוב הילדודס והורים מחליטים שזה הכי טוב
אין חו"ל יש אילת זה למה
כל קיץ זה ככה
למה לא לנסוע?
באותו הנושא: