5 תשובות
אני לא
אנונימית
אולי כי זה תאריך שבו נגמרות הרבה קייטנות
וואי גם אחותי נוסעת לאילת ב8.8
אנונימית
מזה משנה שכולם נוסעים כשאתה תהיה בטירונות ):
אני שהחזרתי היום מאילת