6 תשובות
שמעי בתכלס לא
אבל אם יש לך שם מישהו שאת בקטע שלו אז כם
אני מניחה שכן אבל זה לא אמור להיות ככה תוציאי משם את מי שגורם לך להרגיש ככה זה יהיה כיף יותר
לא, הקלוז אמור להיות חסר חרדות תנסי להבין ממה זה נובע, לרוב זה ממישהו ספציפי ששם ותוציאי אותו. את אמורה להרגיש נוח ולסמוך שם על כולם
שואל השאלה:
לא מספציפי מכולם
הוספתי את כל השכבה כדי להעלות סטורי יומולדת לחברה ואנשים מתחילים לראות ואני בלחץ
אנונימית
לא ממש לא
גם אני נשבעת
אני כל הזמן מנסה לדחוף את עצמי לעלות
זה קשה
אז היית מעלה כבר לסטורי הרגיל
אין למה להכניס את כולם לקלוז הקלוז אמור להיות לחברים הכי קרובים שלך זה סתם מביך